divendres, 24 d’octubre del 2008

Conceptualització de la naturalesa de l'aprenentatge amb ordinador

Diversos autors han fet propostes de categorització de l'ús de l'ordinador en els entorns educatius. Entre aquests autor podríem citar a Charles Crook que planteja quatre models d'ús i els formula en forma de metàfores. A través d'aquestes metàfores s'explica com la tecnologia ens pot ensenyar o com ens pot ajudar a aprendre en funció del paper que ha de jugar l'ordinador. Aquests models serien:
CROOK, Ch. Ordenadores y aprendizaje colaborativo. Madrid: Morata, 1998.


Imatge: Treballem amb l'ordinador. Roser Agustí

3 comentaris:

  1. En aquest enllaç del meu bloc trobareu més informació sobre les quatre metàfores treballades i els programes relacionats amb aquestes:

    enllaç

    ResponElimina
  2. Hola!!
    He escollit aquesta entrada per fer un breu resum al meu bloc i comentar-la una mica, ja que l'he trobat d'allò més interessant.

    Si algú es vol passar, aquí deixo el meu link:http://leyrehv.blogspot.com/2009/01/conceptualitzaci-de-la-naturalesa-de.html

    una abraçada

    Leyre

    ResponElimina
  3. Bona nit!!

    al meu bloc hi ha una entrada relacionada amb la metafora de l'eina que em sembla interessant!
    enllaç

    ResponElimina